Зарубіжна література 6А

Вітаю учнів 6-А класу на блозі зарубіжної літератури!

Наш підручник:

https://pidruchnyk.com.ua/2624-zaralit-6-klas-nikolenko-2023.html

Інтерактивні вправи: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/

Адреса для Д/З: magdalina885@gmail.com 

Посилання на онлайн-уроки: https://meet.google.com/cyf-otut-ups

Для учнів з Н/А:

Тест за 1 чверть 1 семестру: https://naurok

.com.ua/test/join?gamecode=7176115

Тест за 2 чверть 1 семестру: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6675704

https://naurok.com.ua/test/rey-bredberi-vse-lito-v-odin-den-195212.html

27.05.25 Синхрон

Повторення

26.05.25 Асинхрон

Повторення пройденого матеріалу.

По бажанню, на власний вибір, виконайте інтерактивні вправи за посиланням:https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/

20.05.25. Асинхрон

Тема уроку: Види художніх образів у прочитаних художніх текстах і медіатекстах. Актуальна проблематика класичних і сучасних творів.

Переглянути відеопрезентацію: https://www.youtube.com/watch?v=RohhzeSkPGo

19.05.25. Синхрон

Тема уроку:Фантастика та її роль у художній літературі. Моральні якості літературних героїв та героїнь у життєвих випробуваннях.

Матеріали: https://svitliteraturu.com/load/zarubizhna_literatura/6_klas/fantastichna_literatura_dopomoga_uchnju/15-1-0-751

Виконай контрольний тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5742746

13.05.25. Асинхрон

Тема уроку: Міфологічні образи і сюжети, їх утілення в різних видах мистецтва.

Перегляньте презентацію, запамятайте інформацію: https://www.youtube.com/watch?v=nMavifXGKaM

12.05.25. Синхрон

Тема уроку: Р.Д.Бредбері  «Все літо в один день».

Прослухайте твір: https://www.youtube.com/watch?v=KFqxwMbWUnI

Намалюйте іллюстрацію до твору "Все літо в один день"

Усно дайте відповіді на питання:

Ім'я головної героїні твору Р. Бредбері "Все літо в один день"?

Із якого штату прилетіла головна героїня?

Скільки років дощило на планеті?

На якій планеті розгортаються дії?

По скільки років було дітям, коли вони востаннє відчули сонячне проміння, перед тим як назавжди його забути?

Скільки років тому Марго покинула свою рідну планету?

З чим порівнювала Марго сонце, заплющивши очі?

Як однокласники ставилися до Марго?

За що діти заздрили Марго?

Про що жалкували діти?

Скільки років було дітям, коли вони вперше побачили сонце?

Скільки годин діти гралися під сонячним світлом?

06/05/25/ Асинхрон

Тема уроку: ПЧ  № 2 Р.Д.Бредбері  «Все літо в один день». 

Проблема дитячої жорстокості в один день

Завдання: 

- записати число, тему уроку.

- переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-pozaklasne-chytannia-rei-duhlas-bredberi-vse-lito-v-odyn-den-560408.html

- прочтати твір: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8380

05.05.25. Синхрон

Тема уроку:Роберт Шеклі. «Запах думки».

Завдання:

Прочитати твір стор.240-252

Вміти переказати твір, назвати головного героя, що з ним відбувалося, чим завершився твір.

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9552155

29.04.25. Синхрон

Тема уроку: Духовне й фізичне випробування Кліві.

Уславлення могутності, розуму та інтуїції людини, її здатності не схилятися в екстремальних ситуаціях.

Завдання: 
Прочитати оповідання "Сила думки"
Виконати 1 завдання за посиланням: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/robert-shekli-zapah-dumok/

28.04.25. Синхрон

Тема уроку:

Роберт Шеклі (1928-2005) . «Запах думки». Фантастичний світ оповідання  

Завдання:

- записати число, тему уроку

 - прочитати твір "Запах думки"стор.240-252

- записати всіх тварин, яких зустрів Лірой Кліві

Презентація: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-rsekli-zapah-dumki-30884.html

Скорочений аудіотекст: https://www.ukrlib.com.ua/audio-zl/book.php?bookid=22

22.04.25. Синхрон

Тема уроку: Ідея особистої відповідальності у творі. Віра автора в силу мистецтва, яке здатне врятувати душу людини та світ. Образ Тома, його динаміка.

Завдання:

Записати число, тему уроку

Прочитати твір "Усмішка" у підручнику

Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-usmishka-obraz-toma-yogo-dinamika-znachennya-obrazu-dzhokondi-dlya-rozkrittya-golovno-ide-tvoru-194473.html

Виконати 1 завдання за посиланням: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/rej-bredberi-usmishka/

21.04.25. Асинхрон

Тема уроку:Рей Дуглас Бредбері (1920—2014) Проблема руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». Образ Тома, його розвиток під впливом подій, мимовільним учасником яких він стає. Значення образу Джоконди для розкриття авторського задуму.

Завдання:

Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-rey-bredberi-usmishka-174707.html

Прочитати підручник стор.225-235

Запам"ятати інформацію про біографію Рея Дугласа Бредбері та сюжет твору "Усмішка" 

15.04.25. Асинхрон

Тема уроку:Джанні Родарі (19201980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.

Прочитати вірш:

Поштові листівки з видами міст
Купує в Італії кожен турист.

Ось Рим — Колізей, Капітолій і Форум…
Мілан із славетним готичним собором.
Ось Піза з своєю похилою вежею.
Венеція краля з каналів мережею.
Ось Генуя — гавань, палаци блискучі,
Неаполь — затока, Везувій димучий…

Чудово! Прекрасно! Розкішні види!
А глянь за картинки — чи так воно вийде?
Чи справді в Венеції тільки й роботи —
Гондоли ганять і співать без турботи?
Чи справді безжурні неаполітанці
Тільки те й знають, що гулі і танці?

Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
Дозвольте, синьйори, самому розглянуться
На всі ті міста — у натурі, без глянцю.

Хай сам подивлюся,
Хай сам я побачу,
Кому як живеться,
Хто скаче, хто плаче.
Хай сам я узнаю,
Хто як міркує,
Хто діло робить,
Хто байдикує,
Хто на роботу йде не снідавши,
Хто спать лягає не обідавши,
Та ще й на камені на голому,
Бо ніде прихилити голову…

Погляньте і ви за картинки, синьйори:
Картинки веселі, життя — суворе.

(Переклад Г. Кочура та М. Лукаша)

Переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dzanni-rodari-listivki-z-vidami-mist-228306.html

Знайти цікаві факти про Італію

14.04.25. Синхрон

Тема уроку: Образ Гайавати. Ідеї миру, національного єднання, служіння народові (Розділ «Люлька згоди»). Елементи фольклору в творі.

Презентація з теми: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-obraz-golovnogo-geroa-idea-miru-nacionalnogo-ednanna-sluzinna-narodovi-v-pisni-pro-gajavatu-549822.html

Завдання: прочитати стор.219-222

Виконати 1 завдання за посиланням: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/genri-longfello-pisnya-pro-gajavatu/


Матеріали для вчителя:

https://naurok.com.ua/genri-longfello-pisnya-pro-gayavatu-mifi-pivnichnoamerikanskih-indianciv-ta-hne-vtilennya-v-poemi-178750.html

08.04.25. Синхрон

Генрі Лонгфелло (1807—1882). «Пісня про Гайавату».  

Завдання: 

- записати число, тему уроку

- переглянути презентацію, запам"ятати факти біографії Лонгфелло.

Міфи північноамериканських  індіанців та їх втілення в поемі .

- прочитати і запам"ятати інформацію підручника стор.215-218

Мультфільм про індіанців:https://www.youtube.com/watch?v=k3FjOnVO5Qk

07.04.25. Синхрон

Тема уроку: Виразне читання напамять. Роберт Бернс "Моє серце в верховині …" .  

Елементи фольклору (традиційні образи, постійні епітети, повтори та ін.)

Переглянути презентацію: https://www.youtube.com/watch?v=KeDuulhWONU

Завдання на випередження: знайти інформацію про північно-американських індіанців.

01.04.25. Синхрон

Роберт Бернс (1759—1796). "Моє серце в верховині …" .  Ідея любові до Батьківщини, до рідного краю . Антитеза.

Завдання:

Переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-robert-berns-moe-serce-v-verhovini-idea-lubovi-do-batkivsini-u-virsi-rbernsa-38771.html 

Читати підручник стор.208-213. 

Вивчити напам"ять вірш "Моє серце в верховині... " ст.210-211 (на понеділок)

31.03.25. Синхрон

Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

Виразне читання напамять хайку М. Басьо

Презентація: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zobrazenna-staniv-prirodi-v-lirici-macuo-baso-rol-hudoznoi-detali-pidtekst-sezonni-slova-425936.html

18.03.25. Синхрон

Тема уроку: Мацуо Басьо (1644—1694). Хайку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця.

Завдання:

- записати число, тему уроку

- прочитати підручник стор.200-205

- вивчити 1 вірш на вибір.


17.03.25.

Тиждень зарубіжної літератури

Вікторина    «Казка йде у гості»

Дорогі діти! Я впевнена, що ви чудово знаєте і любите казки. Тому без труднощів справитесь із моїм завданням. Дайте відповіді на питання вікторини, мандруючи сторінками ваших улюблених казок. Свої роботи залишайте у вчителя світової літератури. І пам’ятайте, що того, хто терпеливо та старанно виконує роботу, завжди чекає винагорода!                    Казкова Фея                           
Питання вікторини:

1. Хто з казкових персонажів підібрав стрілу Івана-Царевича?
2. Що використовував для свого польоту Карлсон?
3. Хто з казкових персонажів тримав свою смерть в яйці?
4. На якого птаха перетворилося Гидке Каченя?
5. Кого з казкових персонажів Сірий Вовк спрямував на довгу дорогу замість короткої?
6. Що використовував Аладін для того, щоб викликати джина?
7. На якому птахові подорожував Нільс?
8. Скільки часу розповідала свої казки Шахерезада?
9. Як рятувався від хижих звірів Колобок?
10. Що місяць Квітень подарував Пасербиці?
11. Чим відрізнявся від решти своїх братів стійкий олов’яний солдатик?
12. Хто врятував Кая від Снігової Королеви?
13. Що найперше попросила баба у Золотої Рибки?
14. Як звуть найменшого казкового хлопчика?
15. Хто вчинив переполох в хатинці трьох ведмедів?
16. Чим пригощала Лисичка Журавля?
17. Який казковий персонаж народився від горошини?
18. Як звали казкову героїню, яка жила в горіховій шкаралупці?
19. Чиїм чоловіком став Пан Коцький?
20. Чим ловив рибу Вовк, обдурений Лисичкою-кумою?
21. Що загубила Попелюшка, втікаючи із королівського палацу?
22. У якого казкового персонажа від брехні підростав ніс?
23. Якими слова зазвичай розпочинаються казки?
24. Хто останній тягнув ріпку?
25. Хто поселився у сімох гномів?
26. Якого кольору була квіточка, через яку Красуня опинилася у Чудовиська?
27. Як звали трьох поросят, що перемогли вовка?
28. Що несла у коринці Червона Шапочка?
29. Яка казкова героїня мала костяну ногу?
 30. Якими словами зазвичай закінчуються казки?

 

Тема уроку: 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей № 2 за темою «Не здаватися у життєвих випробуваннях» 

Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4059518


11.03.25. Синхрон

Тема уроку: Моральні цінності, що утверджуються у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Завдання:

Записати у зошит число, тему уроку

Дочитати твір стор. 173-198

Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-zarubizhno-literaturi-6-klas-nush-m-ende-dzhim-gudzik-i-mashinist-lukas-399093.html 

Виконайте 1 завдання за посиланням: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/mihael-ende-dzhym-gudzyk-i-mashynist-lukas/

10.03.25. Асинхронно

Тема уроку: Роль фантастики у творі. Елементи казки у творі «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».

Презентація: https://www.google.com/search?client=opera&q=Роль+фантастики+у+творі.+Елементи+казки+у+творі+«Джим+Ґудзик+і+машиніст+Лукас».&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:c070ada2,vid:PPABDCubyAk,st:0

Завдання:

Записати у зошит число, тему уроку

Прочитати розділ 27, стор. 191-198

04.03.25. Синхрон

Тема уроку: Образи Джима Ґудзика та Лукаса як позитивних казкових героїв, які сміливо вступають у боротьбу зі злом і насильством

Завдання:

Записати у зошит число, тему уроку

Прочитати розділ 21, стор. 179-191

Придумати та записати 12 питань по тексту 21 розділу (з відповідями) 

03.03.25. Синхрон

Тема уроку: Міхаель Енде (1929–1995). 

«Джим Ґудзик і машиніст Лукас». 

Теми дружби, взаємодопомоги, поваги до представників різних рас, націй, національностей, народів.

Завдання:

Записати у зошит число, тему уроку та головних героїв: хлопчик Джим Гудзик, машиніст Лукас, пані Штоцкер, король, паротяжиха Емма

Читати: стор.173-178. Запам"ятати, про що йде мова

Аудіотекст:https://www.google.com/search?client=opera&hs=TlF&sca_esv=45ef1915294fa958&sxsrf=AHTn8zqOuUst5p12euE3kABmHP1UfDmX9w:1740949132811&q=джим+ґудзик+і+машиніст+лукас+скорочено&udm=7&fbs=ABzOT_BQqAoeymwAeAvL18-ymBFUw0Y6qxlpW9bNusPNZcSjahP09FgwdwWuQdZOrGac-GGzEC9wDYP3istyKe5NO_q9maaHTyemX1LQywJstM7FCo6-jvTi19XNDpWekMC991c28-1wm--xAmwmfT8QghSWK1_GLhZ7p5PEo_GewSDRBfgoDLB4kednZ148hol9p3VIQqh9hCWsNsQ89-F72_LIMlV-8P9ipq9S-TEzDwrqZ0-2H07xXtR9VFLgIgOhdQLonuZe&sa=X&ved=2ahUKEwj9mYj1pOyLAxU8EBAIHY_PNVkQtKgLegQIFRAB&biw=1259&bih=591&dpr=1#fpstate=ive&vld=cid:c1a09c5b,vid:IGevRBY_sHw,st:0

25.02.25. Синхрон

Тема уроку: Роль пейзажних і портретних замальовок у відтворенні внутрішнього стану головного героя.

Проблеми зрадництва та духовної стійкості у творі.



Завдання:
1. Записати число, тему уроку
2. Прочитати твір стор.145-150  
4. Перевірте свої знання: https://naurok.com.ua/test/dzhek-london-zhaga-do-zhittya-32679.html 

24.02.25. Синхрон

Тема уроку:

 Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки у творі Джека Лондона «Жага до життя». 

Переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-dzhek-london-zhaha-do-zhyttia-zberezhennia-moralnykh-perekonan-u-momenty-smertelnoi-nebezpeky-770601.html

Прочитати стор. 139-144 

Послухати твір: https://www.youtube.com/watch?v=iY246zpDMPI

Виконайте 1 завдання: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/dzhek-london-zhaga-do-zhyttya/

18.02.25. Синхрон

Джек Лондон (1876–1916). «Жага до життя». 

Самовладання, воля до життя головного героя оповідання Дж. Лондона, його мужність у сутичках із суворою природою та життєвими обставинами

Завдання: знайти ціаві факти про Джека Лондона

- записати число, тему уроку

- прочитати і запам"ятати стор.136-139

17.02.25. Синхрон

Тема: Складні випробування та їх роль у формуванні характеру підлітка. Образ дідуся Леона як моральний приклад і опора для хлопця. Відкритий фінал повісті.

Завдання:

1. Записати число, тему уроку

2.Прочитати стор. 161-166

3. Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-skladni-viprobuvannya-ta-h-rol-u-formuvanni-harakteru-pidlitka-obraz-didusya-leona-yak-moralniy-priklad-i-opora-dlya-hlopcya-348541.html

4. Перевір свої знання: https://naurok.com.ua/test/anna-govalda-35-kilo-nadi-425884.html

(присилати не треба)

11.02.25. Асинхрон

Тема: Ґрегуар Дюбоск на шляху дорослішання

(болісне переживання самотності й нерозуміння з боку інших, пошук власної духовної сутності та улюбленої справи)

Презентація: https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-anna-gavalda-35-kilo-nadii-grehuar-diubosk-na-shliakhu-doroslishannia-skladni-vyprobuvannia-ta-ikh-rol-u-formuvanni-kharakteru-pidlitka-771415.html

Запишіть число, тему уроку

Прочитайте стор.158-160

Виконайте 1 завдання: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/anna-gavalda-35-kilo-nadiyi/


10.02.25. Синхрон

Анна Ґавальда (нар. 1970). «35 кіло надії». Теми школи, родини, життєвого покликання особистості

Завдання: знайти цікаві факти про Анну Гавальда.

Читати 153-157.

04.02.25. Асинхрон, самостійно

Вконай тест за посланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9542847

03.02.25. Синхрон

Тема уроку: Смисл назви твору. Значення символів (шовкова хустка, краватка, повітряний змій та ін.).

Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ulf-stark-chi-vmiesh-ti-svistati-yuganno-sens-nazvi-tvoru-znachennya-simvoliv-svit-dobra-lyudyanosti-i-miloserdya-328308.html

Дочитайте твір стор.130--131

Намалюйте власного повітряного змія

28.01.24. Синхрон

Образи дітей (Ульф, Берра) і дідуся Нільса, встановлення духовного зв’язку між ними.

Світ добра, людяності, милосердя, який герої творять власноруч.

Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-tvoru-ulfa-starka-chi-vmiesh-ti-svistati-yuganno-337544.html

Читати стор.127-132

Виконати 1 завдання: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/ulf-stark-chy-vmiyesh-ty-svystaty-yuganno/

27.01.25. Синхрон

Ульф Старк. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Проблеми самотності (дітей і дорослих), ставлення до людей похилого віку у творі

Читати стор.124-126

21.01.25. Синхрон     Тема уроку: 

Гумор в повісті, особливості її мови. 

Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки).

Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-nich-pered-rizdvom-tradiciyni-obrazi-vidma-chort-misyac-ta-in-rizdvyani-simvoli-elementi-kazki-207802.html

Завдання: 10 цікавих фактів про життя письменника Ульфа Старка (ст.124)

20.01.25. Тема уроку:

Тема кохання. Образи Оксани і Вакули. Виразне читання уривків твору.

Виконати вправу: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/mykola-gogol-nich-pered-rizdvom/

14.01.25, Синхрон Тема:

Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом». Поетичність повісті «Ніч перед Різдвом». Поєднання фантастичного і реального.

Читати: стор.68-80

Виконати вправу: https://learningapps.org/watch?v=pz6rwnv0k22

13.01.25. Синхрон

Тема уроку:

Реальні та фантастичні елементи в сюжеті повісті. Значення образу Різдва у творі. Ознаки фольклору (казки, пісні) у творі


Виконати 1 завдання за посиланням: https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/charlz-dikens-rizdvyana-pisnya-v-prozi/



24.12.24. Асинхрон

Тема уроку: Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження.

Завдання: 

1. Записати у зошит число, тему уроку

2. Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-dinamika-obrazu-skrudzha-prichini-yogo-duhovnogo-pererodzhennya-312609.html

3. Дочитати у підручнику "Різдвяну пісню у прозі" 

4. Намалювати малюнок на тему твору. Фото малюнку надіслати мені.

5 Перевірте свої знання за посиланням:https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-forma. Це необов"язково.

17.12.24. Синхрон

Тема уроку: Чарльз Дікенс (1812-1870) «Різдв’яна пісня в прозі».

Завдання: читати ст.82-87, 

виписати у табличку, яким був і не був Скрудж


10.12.24. Синхрон

ПЧ № 1 . Роберт Льюїс Стівенсон «Острів скарбів».

Прочитати скорочений переказ твору: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5850

Мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=fqrlsqQBfDo

03.12.24. Синхрон

Тема: Образи природи та ідея її пізнання у творі.

Переглянути презентацію:https://naurok.com.ua/prezentaciya-opisi-prirodi-u-romani-zh-verna-p-yatnadcyatirichniy-kapitan-206256.html

Знайти описи природи у творі

Виконай тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8655683

26.11.24. Синхрон

Тема: Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі

Записати у зошит:

Ознаки пригодницького роману

Пригодницький роман (фр. roman d’aventures) — роман, сюжет якого насичений незвичайними подіями й характеризується їхнім несподіваним поворотом, великою динамікою розгортання.

Для пригодницького роману характерні мотиви викрадення й переслідування, атмосфера таємничості й загадковості, ситуації припущення й розгадування.

Завдання: записати число, тему уроку

- намалюйте шляхи подорожі "Пілігрима". Який мав бути і який відбувся.

- перевірте свої знання за посиланням:https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/zhul-vern-pyatnadczyatyrichnyj-kapitan/

19.11.24. Синхрон

Проблема рабства в романі.

Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-problema-rabstva-v-romani-p-yatnadcyatirichniy-kapitan-222713.html

Читати стор.63-66. Перевірити свої знання за кьюаркодом стор.67

12.11.24 Асинхронно

Дік Сенд і його друзі. Дік Сенд і Негоро.

Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-dik-send-i-yogo-druzi-problema-rabstva-v-romani-197460.html

Презентація: https://www.youtube.com/watch?v=1-GTvACsmnk

Читати і переказувати стор.59-62

05.11.24. Синхронно

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

Читати стор. 54-58. 


22.10.24. Синхронно

Роман «П'ятнадцятирічний  капітан».  

(Аналіз І-ІІ розділу, ч.1)

Презентація

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhitteviy-ta-tvorchiy-shlyah-zhul-verna-259200.html

Цікаві факти https://faktypro.com.ua/page/15-czikavikh-faktiv-pro-zhyulya-verna

Завдання:

Підготувати 10 цікавих фактів про Жуля Верна

15.10.24. Синхронно.

Контрольна робота. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9665733

08.10.24. Синхронно

РМ № 1 (усно) Крилаті вислови грецької міфології

Презентація https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-krilati-grecki-virazi-279991.html

Завдання: 

1. Записати число, тему уроку

2. Переглянути презентацію, запам"ятати значення крилатих висловів

3. Виписати вислови у зошит.

4. Підготуватися до контрольної роботи за темою міфів. 

01.10.24. Синхронно

Тема уроку: Міф про Дедала  і Ікара. Мрія давніх греків про освоєння простору

Завдання:

- запишіть число, тему уроку.

- прочитати уважно стор. 35-40

- перевірте свої знання за посиланням:https://academia-nikolenko-6klas.com.ua/check-yourself/interaktyvni-vpravy/interaktyvni-vpravy-czyfrovyj-format/mif-pro-dedala-ta-ikara/


24.09.24. Асинхронно, самостійно

Тема: Міфи про Геракла"Критський бик". Поетизація в образі Геракла могутності й мужності, що покликані на боротьбу зі злом.

Завдання:

- запишіть число, тему уроку.

- прочитати уважно стор.29-32

- скласти кросворд з 6 і більше слів по міфу "Критський бик" з поясненнями.

- надсилати на електронну пошту magdalina885@gmail.com

17.09.24. Синхронно

Тема: Грецькі міфи. Міф про Прометея.

Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=Ztnu0gFGJqY

10.09.24. Синхронно

  Тема: Поняття про міф, його відмінності від казки та легенди. Міфологія народів світуБоги, герої і люди в давньогрецьких міфах.

Завдання:

- запишіть число, тему уроку.

- запишіть з підручника стор.17, що таке міф

- перегляньте відео з теми:

https://www.google.com/search?client=opera&q=Поняття+про+міф%2C+його+відмінності+від+казки+та+легенди.+Міфологія+народів+світу+.Боги%2C+герої+і+люди+в+давньогрецьких+міфах.&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:0b625d7c,vid:B9IFvP4ZZdo,st:0

- вивчить матеріали підручника стор18-22 про грецькі міфи.

03/09/24/ Синхронно

Тема уроку:

Специфіка художньої літератури як виду мистецтва, її подібність і відмінність від інших видів мистецтва. Художній образ.


Тема №1      Література як вид мистецтва

Тема №2   Художній образ, поняття про традиційний образ, вічний образ

ЗАНОТУЙ!

1..Худо́жній о́браз — особлива форма естетичного освоєння світу, за якої зберігається його предметно-чуттєвий характер та його цілісність. 

 

2.Вічні образи - образи літературних і міфологічних героів, які переросли свою епоху і набули загальнолюдського значення, ми їх сприймаємо як символів певних рис характеру, зовнішності та поведінки, внаслідок чого отримали особливу естетичну цінність. 


Домашне завдання:

- прочитати підручник стор.3-14, записати у зошит визначення художнього образа та традиційного (вічного). 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Головна сторінка