Основи здоров"я (Здоров"я, безпека, добробут) 8клас
Вітаю учнів 8 класу!
У цьому навчальному році ви будете продовжувати вивчати цікавий та корисний курс "Основи здоров"я"
Наш підручник:
https://pidruchnyk.com.ua/877-osnovy-zdorovya-8-klas-beh-2016-nova-programa.html
Розклад занять:
Середа, 7 урок
Посилання на онлайн-уроки: http://meet.google.com/fey-gcpz-rxq
13.11.24. (Синхрон 11.11.24. 5 урок)
Фізична активність і здоров’я
Параграф 6
06.11.24 (Синхрон 04.11.24. 5 урок)
Оздоровчі системи. Традиційні і сучасні системи харчування
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ozdorovchi-sistemi-44327.html
Параграф 5, сторінка 31
23.10.24. (Синхрон 21.10.24. 5 урок)
Психологічна самодопомога. Емоційні реакції в гострих стресових ситуаціях. Травматичний стрес та ПТРС. Керування емоціями. Техніки самодопомоги
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-psihologichna-samodopomoga-302830.html
18.10.24. (Синхрон 14.10.24. 5 урок)
Алгоритм рятування людей під час пожежі. Невідкладна домедична допомога при отруєнні чадним газом, опіках.
Параграф 3, стор. 19-23.
09.10.24. Синхрон (07.10.24 5 урок)
Тема: Невідкладна домедична допомога. Види і наслідки кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах. Серцево-легенева реанімація
02.10.24. Синхрон (30.09.24. 5 урок)
Види техногенних аварій, які виникли в результаті воєнних дій. Хімічна та радіаційна небезпека
Тема:
25. 09.24 Синхрон (23.09.24. 5 урок)
Тема:Захист під час обстрілів, бомбардувань. Дії під завалами. Контакти з озброєними людьми
18.09.24. Синхрон (16.09.24. 5 урок)
Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів. Взаємодія з рятувальними службами.
Переглянути та запам"ятати інформацію з теми:https://www.google.com/search?client=opera&q=Попередження+ризиків+від+вибухонебезпечних+предметів&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:d93b7e71,vid:8ktmqeFuEQc,st:0
11.09.24. Синхрон
Д/З вивчити параграф 2 підручника
04.09.24. Самостійно!
Тема уроку:
На порозі дорослого життя.
Фізіологічна, психологічна та соціальна зрілість.
Завдання:
- записати у зошиті число, тему уроку;
- вивчити 1 параграф підручника;
- записати у зошит 3 складові зрілості.
Коментарі
Дописати коментар