Зарубіжна література 8 клас
Вітаю учнів 8 класу!
У цьому навчальному році ви будете продовжувати вивчати курс "Зарубіжна література"
Наш підручник: Волощук, 2016р.
https://shkola.in.ua/961-zarubizhna-literatura-8-klas-voloshchuk-2016.html
Розклад занять:
понеділок, 2, 5 уроки
Адреса для Д/З: magdalina885@gmail.com
Посилання на онлайн-уроки:http://meet.google.com/fey-gcpz-rxq
11.11.24. Синхрон
Есхіл (бл. 525–бл. 456 рр.
до н. е.). «Прометей закутий». Значення творчості Есхіла для розвитку
європейської драми і театру. Утілення міфу про Прометея у трагедії «Прометей
закутий». Основний конфлікт трагедії. «Дари» Прометея людству. Ідеї служіння,
самопожертви, свободи. |
«Золота доба» давньоримської літератури. Публій Вергілій Марон (70–19 рр. до н.
е.). «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя). Зв’язок твору з
гомерівським епосом, міфологією. Ідея громадського служіння, утвердження
величі держави. Образ Енея та його значення в композиції твору. |
Читати: стор. 94-103 (Есхіл) Короткий зміст: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9194 Аудіоhttps://www.google.com/search?client=opera&q=прометей+закутий+аудіокнига&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:118b73d1,vid:kwKfUN0i5gs,st:0
Стор. 104-113 (Вергілій) Стислий переказ: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5650
04.11.24. Синхрон
Сапфо (VII–VI ст. до н.
е.). «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…). Звернення у вірші до
Афродіти – богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і
переживань |
Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль
в античному суспільстві. Основні жанри давньогрецької драми – трагедія і
комедія. |
21.10.24. Синхрон
Тема: «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470–670) Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис.
Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-priam-u-ahilla-gumanistichniy-zmist-iliadi-katarsis-201294.html
Тема: Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції. Тіртей (VII ст. до н. е.). «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція.
Читати вірш https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=531
14.10.24. Синхрон
Давньогрецька міфологія. Основні цикли давньогрецьких міфів. Міфологічна основа героїчного епосу. Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Троянський кінь. Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.).
стор.51-63
Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу. Гомер. «Іліада» (огляд). «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші140–410) Образи Ахілла і Гектора (порівняльна характеристика образів)
- Ознайомтися з паспортом та скороченим викладом "Іліади": https://dovidka.biz.ua/gomer-iliada-analiz/
- Підручник, стор.64-78, читати виразно.
07.10.24. Синхрон
Тема: РМ №1.(письмово) Есе на одну з тем « Книги, що стали материками духовності різних народів», « Що спільного між Біблією і Кораном?», « Найскладніша заповідь»
Завдання: написати невеличке есе (1 сторінка) на одну з поданих тем:
« Книги, що стали материками духовності різних народів»,
« Що спільного між Біблією і Кораном?»,
« Найскладніша заповідь»
Тема:
Тема 3.
Античність (11 годин) |
Поняття про античність, її хронологічні межі. Основні
етапи, роди і жанри античної літератури. Специфіка розвитку літератури в
Давній Греції і в Давньому Римі. Концепція людини і світу в античній
літературі (ідея гармонії тілесного і духовного, любов до життя в усіх його
проявах, відкриття світу, героїчне служіння, катарсис, поєднання реального і
міфологічного та ін.). (ТЛ) Героїчний
епос, елегія, ода, віршовий розмір (гекзаметр, пентаметр), трагедія. |
Завдання:
30.09.24. Синхрон
Коран (огляд). Коран – головна книга ісламу. Побудова
Корану, охоплення в ньому різних сфер людського життя. |
Контрольна робота з теми «
Вступ. Священні книги людства як
пам'ятки культури і джерело літератури» |
Читати стор.32-38
Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-koran---svyaschenna-kniga-islamu-263136.html
Виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4011057
23.09.24. Синхрон
Теми уроків:
Морально-філософський зміст
біблійних сюжетів і образів. Каїн і Авель. |
Новий Заповіт (Євангеліє – 2-3 розділи за вибором
учителя). |
Вивчати матеріал підручника стор.20-31
16.09.24. Синхрон
Уроки 5, 6 Теми:
Біблія як основа двох релігій –
юдейської і християнської. Зв’язок Біблії з історією і міфологією |
Біблія. Старий Заповіт (Створення світу).Структура Біблії, її
складники. Ключові ідеї та образи Старого і Нового Заповітів. 10 заповідей |
Завдання:
- записати число, тему уроків
- вивчити матеріали підручника стор.18-25
- перегляньте відео з теми: https://www.google.com/search?client=opera&q=Біблія+як+основа+двох+релігій+–+юдейської+і+християнської.+Зв’язок+Біблії+з+історією+і+міфологією&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:a2e78b3a,vid:FWLKJReUjxQ,st:0
- запиши, хто є героями Старого Заповіту та Нового Заповіту?
- запиши 10 заповідей
09.09.24.
Урок 3. Синхрон. Тема:
Загальнокультурне значення священних книг народів світу, найвідоміші з них. Священні книги як вихідна основа світових релігій, етичних уявлень, мистецтва різних народів
Урок №4 Асинхрон
Веди (огляд). Веди як пам’ятка індоєвропейської словесності II-I тис. до н. е. Образи ведійської міфології (боги, напівбоги, герої, ворожі сили, символи та ін.). Космогонічні міфи Вед
Найбільш шанованими богами ведійського пантеону були Варуна, Індра, Аґні і Сома. Об'єктивне вивчення ведизму в чистому вигляді практично неможливе. Єдиним документом для вивчення ведійської релігії є ранні частини Вед. Чіткої ієрархії богів також не існує.
02.09.24
Самостійно!
Завдання на урок:
Самостійно вивчи матеріал на стор. 9-14
1. У зошиті запиши число, теми уроків:
2. Запиши у зошит та запам"ятай:
Тема №1. Література і культура. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Літературний процес
ВИПИШИ та ВИВЧИ!
Тема №2. Основні літературні епохи, напрями, течії, специфіка їхнього розвитку в різних країнах
Літературний процес – це певна особлива форма існування та функціонування літератури у певній країні у певну конкретну історичну добу.
Літерату́рний проце́с — різноманітне історико-мистецьке явище, яке характеризується змінами у стилях і напрямах художньої творчості, у виражально-зображувальній системі художніх засобів, у тематичній і жанровій своєрідності творів тощо.
Літературний напрям – конкретна складова частина літературного процесу. Породжена творчістю представників одного художнього методу. Яка характеризується спорідненістю стильових ознак та існує в межах однієї епохи та нації. Вужчим поняттям, ніж літературний напрям, є мистецька течія. Мистецька течія – спорідненість творчих принципів. Митців на підставі схожих естетичних засад.
Етапи розвитку світової літератури
Коментарі
Дописати коментар