Зарубіжна література 11 А клас

  Шановні учні 11 А класу!

У 2024-2025 навчальному році ми продовжуємо вивчення курсу "Зарубіжної літератури"

Наш розклад:

четвер, 5 урок, 12.55. - 13.40

Наш підручник:  

https://pidruchnyk.com.ua/1257-zarubzhna-paraschich-11-klas.html

Д/з надсилати:  magdalina885@gmail.com  

Посилання на онлайн-уроки: http://meet.google.com/fey-gcpz-rxq

тест за 26.09.24. 6234960 join.naurok.ua

14.11.24. Синхрон

Урок розвитку мовлення №2 (письмово). Роль спадщини Ф.Кафки або А.Камю для розвитку світової культури.

Завдання: у зошиті викласти аргументовано свою думку про роль спадщини одного з письменників. Надіслати на пошту.


07.11.24. Асинхрон

Притчевість твору, алегоризм образів і ситуацій.

(ЛК) Утілення сюжетів творів Ф. Кафки й                    А. Камю у кіно, анімації, живописі, графіці, музиці та інших видах мистецтва. Музеї та пам’ятники митцям у різних країнах світу.

(УС) Рецепція творів Ф. Кафки й А. Камю в Україні.

(ЕК) Відгомін ідейних пошуків першої половини ХХ ст. у художніх творах митців.

Завдання:

- переглянути відео: https://www.google.com/search?client=opera&q=Притчевість+твору%2C+алегоризм+образів+і+ситуацій.&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:a685d30e,vid:-ok1AsE40xc,st:0

                                                       24.10.24. Онлайн-урок. Синхрон.

Тема уроку:      Франція

Альбер Камю (1913  1960)«Чума».

Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція.

(ТЛ) Модернізм, екзистенціалізм, притча, гротеск.

Презентація теми https://naurok.com.ua/prezentaciya-vihi-zhittya-y-osoblivosti-svitoglyadu-albera-kamyu-298654.html 


Завдання:

1. Записати число, тему уроку.

2. Повторити, запам"ятати значення термінів: модернізм, екзистенціалізм, притча, гротеск (форзац підручника)

3. Прочитати роман А.Камю "Чума"https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=108

4. Записати основні моменти з паспорту твору: https://dovidka.biz.ua/chuma-a-kamyu-analiz/

5. Прислати роботу на електронну пошту.

17.10.24. Синхрон

Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі

Переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-obraz-gregora-zamzi-491845.html

10.10.24 Синхрон

Тема уроку:                               Німецькомовна проза

Франц Кафка (1883 – 1924). «Перевтілення».

Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення». Особливості композиції, функції фантастики.

Завдання:

1. Записати число, тему уроку

2.Переглянути відео з теми: https://www.google.com/search?client=opera&q=Життя+і+творчий+шлях+Ф.+Кафки.+Зображення+відчуження+особистості+в+новелі+«Перевтілення».+Особливості+композиції%2C+функції+фантастики.&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:69d55d10,vid:rc1emRAqel8,st:0

3. Читати ст.32-36

4. Законспектувати паспорт твору: https://dovidka.biz.ua/perevtilennya-analiz/

5. Прочитати твір:https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=86&page=10


03.10.24 Асинхрон

Тема уроку: 

МОДЕРНІЗМ

Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика).

Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі.

Екзистенціалізм, його філософські засади та представники.

Урок розвитку мовлення №1 (усно). Складання тез за темою «Модерністська проза початку ХХ ст.»

 Д/з: читати с.29-32

Законспектувати, що таке модернізм та екзистенціалізм (на форзаці)

26.09.24 

Тема уроку: Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

(ЛК) Утілення трагедії «Фауст» у різних видах мистецтва (образотворче мистецтво, музика, театр та ін.).

(УС) «Фауст» в Україні: переклади й критика

Завдання:
1.Вивчати матеріали підручника стор.20-24.
2. Виконайте тест за посиланням: 
Код доступу 3147265
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

19.09.24. Синхрон

Тема уроку: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.

(ЕК) Порівняння образів Фауста і Вагнера
Завдання: вивчити матеріали підручника стор.19-20, 22-23. 
усно пит. 1 стор. 25

                                                                            12.09.24

                                                                         Онлайн-урок

Тема:

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.

Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина).

Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика.

(ТЛ) Трагедія. Поглиблення поняття про художній образ.

Завдання:

Читати матеріали підручника на стор.11-16, усно виконати пит.3, 5 стор.18, прочитати  «Фауст» (І частина) (Інтернет) та останній монолог Фауста на стор.19-20 підручника. 

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=0a1qR0YVdCo 

https://www.youtube.com/watch?v=eB8JPD5rGVI

 

05.09.24. Асинхрон

Тема: Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.

(ТЛ) Діалог культур. Поглиблення поняття про художній переклад. 

(ЛК) Специфіка сучасної культури та роль літератури в ній.

(УС) Видатні українці – популяризатори здобутків літератур народів світу. 

(ЕК) Відмінність понять «національна література» і «світова література».

Завдання:

Вивчити матеріали підручнка стор.7-10


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Головна сторінка