О

   Вітаю учнів 7-А класу!

У цьому навчальному році ви будете вивчати цікавий та корисний курс "Основи здоров"я"

Наш підручник:

Основи здоров‘я (Бех, Воронцова, Пономаренко, Страшко) 7 клас 2020

https://pidruchnyk.com.ua/744-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-7-klas.html

Вечірня консультація 19.12.23. о 18.35.-19.00, посилання те саме 

Мінімальне завдання за І семестр: тести

1.Код доступу 2576828 посилання join.naurok.ua

2. Код доступу 7717998 посилання join.naurok.ua

3. Код доступу 1328363 посилання join.naurok.ua

4. Код доступу  9549909  посилання join.naurok.ua

Скріншот відповіді надіслати на ел.пошту

Посилання на онлайн-уроки: http://meet.google.com/fey-gcpz-rxq

                                               22.05.24. Синхрон

Повторення відпрацювання навичок

•          Відпрацювання навичок щодо налагодження партнерських стосунків з родиною та друзями

•          Способи протидії негативному соціальному впливу



                                                 15.05.24 Синхрон
Тест від 01.05.24. Обов"язково!

 Код доступу 8616135 join.naurok.ua

Повторення відпрацювання навичок

•          Самодопомога та допомога при стресі

•          Моделювання способів конструктивного розв’язання конфліктів.


                                                   08.05.24. Аснхрон


    Повторення  вивченого матеріалу за рік. 
  
                                                                          01.05.24. Синхрон

   Систематизація та узагальнення набутих знань умінь та навичок з теми Соціальна складова здоров’я.
 Контрольна робота 

Повторення теми, параграфи 23-30, стор. 151-193 

Виконати тест: Код доступу (оновлений) join.naurok.ua3424442

                                      24.04.24 Асинхрон

Профілактика захворювань, що набули соціального значення

Причини і наслідки стигматизації і дискримінації



17.04.24. Синхрон   Параграф 26 електронного підручника, 2020р.

Профілактика захворювань, що набули соціального значення

Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо).


 10.04.24. Синхрон   Параграф 26 електронного підручника, 2020р.

Тема уроку:

Профілактика захворювань, що набули соціального значення.  Наслідки вживання наркотиків. 

Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. 
Протидія залученню до вживання наркотиків.







                                                              03.04.24. Синхрон

Тема уроку:

Комп’ютерна, ігрова та Інтернет-залежність

                                                                20.03.24. Синхрон

Тема уроку:
Вплив комерційної реклами на здоров’я.

Записати число, тему уроку
Параграф 25, вивчити


13.03.24. Асинхрон
Тема уроку:

Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання)

Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Профілактика серцево-судинних, онкологічних захворювань, діабету, ожиріння.

Параграф 23 ел. підручника

Завдання:
1. Записати число, тему уроку.
3. Виконати тест: Код доступу (оновлений) join.naurok.ua 2736203

 06.03.24. Синхрон

Соціальні чинники здоров’я. Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Принципи формування міжособистісних стосунків

Вивчити параграф 24 підручнка, стор.155 https://pidruchnyk.com.ua/744-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-7-klas.html

 28.02.24. Синхрон

Соціальні чинники здоров’я. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Роль   молодіжного руху у формуванні здорового способу життя молоді


Параграф 23

 23.02.24. Синхрон

Узагальнення з теми «Психічна і духовна складові здоров’я»
Синхрон

Виконати тест 2403303 за посиланням join.naurok.ua

14.02.24. Синхронний режим.

Тема уроку:

Відпрацювання навичок конструктивного розв’язання конфліктів.
Параграф 22.

07.02.24. Синхронний режим.

Тема уроку:

Способи конструктивного розв’язання конфліктів

Завдання:
1.Вивчити параграф 22 стор.142-148
https://pidruchnyk.com.ua/744-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-7-klas.html, або параграф 30 (2007) Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів.
 2. Вивчити нові поняття з теми.
3. Виконати тести 2984113 за посиланням join.naurok.ua

31.01.24. Синхронний режим.

Тема уроку:

Конфлікти і здоров’я. Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів.


Завдання:
1.Вивчити параграф 22 стор.142-148
https://pidruchnyk.com.ua/744-osnovi-zdorovya-beh-voroncova-ponomarenko-strashko-7-klas.html, або параграф 30 (2007) Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Способи конструктивного розв’язання конфліктів.
 2. Вивчити нові поняття з теми.
3. Виконати тести 2984113 за посиланням join.naurok.ua
Скріншот відповіді надіслати на ел.пошту

24.01.24. Асинхронний режим.

Тема уроку:  
 
Стрес і здоров’я. Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуаціях.

Завдання:
1. Записати число, тему уроку.

2. Вивчити параграф 19-21 електронного підручника, або знайти тему у своєму.

4. Виконай тест за посиланням join.naurok.ua   Код доступу 8614920
5. Скріншот відповіді надіслати на ел.пошту

17.01.24. синхронний режим.

Тема уроку:  
Емоційне благополуччя. Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги.

Вивчаємо параграф 17 електронного підручника "Культура почуттів"

27.12.23. Асинхронний режим.

Тема уроку:  

Уміння вчитися Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.
Завдання:
1. Записати число, тему уроку.

2. Вивчити параграф 15-16 електронного підручника, або знайти тему у своєму.
4. Виконай тест: код доступу 2170635  join.naurok.ua
5. Результати надішли мені

20.12.23. Синхронний режим.

Тема уроку:  

Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров’я.
Завдання:
1. Записати число, тему уроку.

2. Вивчити параграф 14 електронного підручника, або знайти тему у своєму.
4. Виписати з презентації вищі духовні цінності (8 слайд) і запам"ятати

  13.12.23. Асинхронний режим.

Тема уроку:  
 Психічний і духовний розвиток
Особливості психічного розвитку підлітків. Розвиток потреб.  
Завдання:
1. Записати число, тему уроку.

2. Вивчити параграф 14 електронного підручника, або знайти тему у своєму.

06.12.23. Синхронний режим

Тема: Харчування і здоров’я

Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці



Пройди тест за кодом  5623235, join.naurok.ua
Скріншот відповіді надішли


                                 29.11.23. Синхронний режим.

Тема уроку: Захист проектів «Вибір косметичних засобів із урахуванням віку та типу шкіри»

Завдання:
1. Записати число, тему уроку.

2. Вивчити параграф 13 електронного підручника, або знайти тему у своєму.
3. Підготуй проєкт, завдання на стор.89 ел. підручника (2020р.) 

                                 22.11.23. Самостійно. Асинхронний режим.

Тема уроку: Косметичні проблеми підлітків

Чинники, що впливають на здоров’я шкіри та її функції.

Завдання:
1. Записати число, тему уроку.
2. Вивчити параграф 13 електронного підручника, або знайти тему у своєму.
3. Сфотографувати косметичні засоби, якими користуєшся.
4. Поділися рецептом народних засобів, якщо користуєшся.
5. Розпитай маму та бабусю, чим користувалися раніше у косметичних цілях.
6. Напиши у зошиті невелике повідомлення про косметичні засоби минулого, засоби для прання.
 

                               15.11.23. Самостійно. Асинхронний режим.

Індивідуальний розвиток підлітків. Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного  дозрівання. 

Вивчити параграф 10 ел.підручника

08.11.23. Самостійно. Асинхронний режим.

Виконати тест. Відповіді сфотографувати і прислати мені на перевірку

Узагальнення з теми «Здоров’я людини» Позначте всі правильні відповіді 

1. Причини інфекційних захворювань:

А темна і забруднена кімната;   Б переїдання;

В комахи;     Г хвора людина.

2. Респіраторні захворювання:

А СНІД;     Б грип;

В туберкульоз;    Г дизентерія.

3. Кишкові інфекційні захворювання:

А дифтерія;      Б сальмонельоз; 

В дизентерія;    Г грип.

4. Гельмінтозні захворювання:

А сальмонельоз;     Б аскаридоз;

В дизентерія;    Г ентеробіоз. 

5. Складові здорового способу життя:

А позитивний психологічний настрій;  Б раціональний добовий режим;

В малорухомий спосіб життя;   Г незбалансоване харчування.

6. Корисні звички:

А виконання ранкової гігієнічної гімнастики;   Б спати допізна; 

В гуляти допізна;       Г дотримання розпорядку дня.

7. Наслідки вживання алкоголю:

А зміцнення імунітету;       Б погані результати навчання; 

В гарна пам’ять;     Г хвора печінка. 

8. Для розвитку дитини корисні:

А вживання солодких газованих напоїв;  Б прогулянки на свіжому повітрі;  

В повноцінне харчування;    Г фруктові компоти та соки.

9. В екстремальних ситуаціях слід:

А позбутися зайвих та небезпечних речей;   Б кричати; 

В виконувати рекомендації відповідних служб;  Г сховатися.

10. Причини дитячого травматизму:

А незручне взуття на підборах;    Б веселий настрій;

В хуліганські вчинки;    Г вживання алкогольних напоїв.

11. Під час проведення шкільних масових свят слід:

А дотримуватися загальних правил техніки безпеки; Б не залишати захід без дозволу старших;

В не приносити із собою зайвих речей;     Г вживати алкогольні напої.

12. Способи оздоровлення:

А ненормовані фізичні навантаження;   Б загартовування; 

В активний руховий режим;    Г нормовані фізичні навантаження.


01.11.23. Онлайн-урок

Тема уроку: Захист робіт «Соціальна реклама про здоровий спосіб життя*»

Завдання:

1.Вивчити питання, який спосіб життя можна вважати здоровим (Інтернет, або стор.19-20

електронного підручника.)

2.Створити презентацію, відео або письмову роботу, у якій рекламуєте переваги здорового способу життя)

3. Надіслати роботу на електронну пошту, або вайбер 0978850405

Завдання для Корчиної Раїси

1.Прочитати стор.19-20 підручника

2.Записати у зошит, як покращує життя раціональне харчування, особиста гігієна, повноцінний відпочинок, фізичні вправи.

3. За бажанням створити малюнок.



18.10.23. Онлайн-урок  http://meet.google.com/fey-gcpz-rxq

Тема уроку:       Пожежна безпека у громадських приміщеннях

Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння.

Завдання: запиши у зошиті число, тему уроку

Вивчи параграф  9 електронного підручника, або знайди тему у своєму.


11.10.23. Онлайн-урок  https://meet.google.com/ysf-nygz-zhh

Тема уроку:        Побутова безпека

Безпека оселі. Правила безпеки при користуванні засобами побутової хімії, газовими приладами та пічним опаленням

Завдання: запиши у зошиті число, тему уроку

Вивчи параграф 8 електронного підручника, або знайди тему у своєму.


04.10.23.Самостійно

Тема уроку: 

Види ДТП.  Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП

Завдання: запиши у зошиті число, тему уроку

Вивчи параграф 7 електронного підручника, або знайди тему у своєму.


27.09.23. Самостійно

Тема уроку: Безпека на дорозі

Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля

Завдання: запиши у зошиті число, тему уроку

Вивчи параграф 6 електронного підручника, або знайди тему у своєму.


                                           20.09.23 Асинхронний режим уроку

Принципи безпечної життєдіяльності

Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику

Вивчати параграф 5 цього підручника, або знайди тему у своєму. 



                                                                   13.09.23

Онлайн-урок https://meet.google.com/jgw-auny-mep

Тема уроку: Профілактика захворювань. Інфекційні та неінфекційні захворювання. Захисні реакції організму і бар’єри на шляху інфекцій.

Читати стор.23-29, презентація за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-infekciyni-ta-neinfekciyni-zahvoryuvannya-299212.html

                                                                 06.09.23

Онлайн-урок https://meet.google.com/jgw-auny-mep

Тема уроку:

Здоров’я і спосіб життя. Цілісність здоров’я. Переваги  здорового способу життя.

Читати параграф 1, 2 Усно відповіді на питання до параграфа


https://uahistory.co › pidruchniki › 2.php

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Головна сторінка